loading...
برق الکترونیک
mohammad بازدید : 7 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

من .....

هستند کسانی که دیگران رافقط باخود((من)) قیاس کرده وازدیدشان مردم دودسته اند

يا از من پولدارترن ،که بهشون ميگم مال مردم خور و ...

يا بي پول ترن که بهشون ميگم گشنه گدا و ...

يا بهتر از من کار مي کنن که بهشون ميگم خرحمال و ...

يا کمتر کار مي کنن که بهشون ميگم تنبل و ...

يا از من سرسخت ترن که بهشون ميگم کله خر و ...

يا بي خيال ترن که بهشون ميگم ببو و ...

يا از من هوشيارترن که بهشون ميگم پرافاده و ...

يا ساده ترن که بهشون ميگم هالــو و ...

يا از من شجاع ترن که بهشون ميگم بي کله و ...

يا از من محتاط ترن که بهشون ميگم بي عرضه و ...

يا از من دست و دل باز ترن که بهشون ميگم ولخرج و ...

يا اهل حساب و کتابن که بهشون ميگم خسيس و ...

يا از من بزرگ ترن که بهشون ميگم گنده بگ و ...

يا کوچيک ترن که بهشون ميگم فسقلي و ...

يا از من مردم دار ترن که بهشون ميگم بوقلمون صفت و ...

يا رو راست ترن که بهشون ميگم احمق ...

برای این افراد کلا معيار همه چيز من است و نه حقيقت

حتما می گین من که اینجور آدمی نیستم !!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 1,909